چهاردهمین دوره مقدماتی آموزش فن بیان و اسرار کلام ثروت ساز با تدریس علیرضا زاهدی به پایان رسید.
برای متفاوت شدن از الان شروع کن.
یادتون باشه :
▪️که باید به پایان مکالمات همیشه دقت کنید
⭕️همیشه سعی کنید طوری نیازهای مشتری را برطرف کنید که در پایان مکالمه، جمله‌ی “خب، خیلی ممنونم. من دیگر مشکلی ندارم” را از زبانش بشنوید.
✅ برای مثال می‌توانید مکالمه خود با مشتری را به شکل زیر به پایان ببرید:
🔸بسیار عالی. خیلی خوشحالم که توانستم مشکل شما را برطرف کنم. اگر مشکل دیگری وجود دارد خوشحال می‌شوم که به شما کمک کنم.
❇️شاید باورتان نشود، اما بسیاری از مشتریان تا قبل از اینکه در مورد مشکلات دیگر از آن‌ها سوال نشود، پرسش خود را مطرح نمی‌کنند. عبارت “خوشحالم می‌شوم به شما کمک کنم” باعث می‌شود مشتری احساس بدی بابت سوال‌های خود نداشته باشند.
اینستاگرام: 🎙
alireza_zahedi.ir@
madrese_sokhan_kashan@

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.